ha nie anonymous 'mangkuk' nie-ptt la aku post psl MU ko kire nk kutukss je..ala rileks la..dah nama bola..menang kalah tu adat la..tp lain kali jgn sampuk ckp org..
I am who I am.I tried to be girlie girl the best that I can.I like rock music but sometime metal rock,independent is my life but they do not understand my melody.Believe me when I say I try,I tried too.I don't know why they cant see me.I know I'm not pretty enough.Why they see me outwardly not inwardly?I'm thinking and dreaming again,again and again..............................................Why?Because I am who I am.
-Zaidatul Izzani Bt. Zulkiflee,MMU Melaka,Bachelor of Law(Hons)-
10 comments:
yeay!!
aku lg 2 paper doh!!
;(
izzani2...cool k..jgn mrh2 cmtu..exam cmne??leh jwb x??lame awk xon9 kn..tp sy tau awk bz ngn exam..pasni leh cuti..sronok la blk penang 6t.,.hehe..khamis ni jgn lupe MU k..haha..tcare..
farah-good luck k =)
anonymous-ini anonymous mne plk nie..??haha..fobia plk ngn pktaan nie..=p
hahaha..ni dak MU utem ni..xpe2..fhm
ermm
oo anip..iz tau anip x wt mcm tu sbb anip minat MU..haha..yg anonymous tu x minat MU..hehe
heheh aku minat arsenal hahah...mu tu atas nama je gempak..atas padang hampeh main...CR lak lagak cam dia star hahaha....
ha nie anonymous 'mangkuk' nie-ptt la aku post psl MU ko kire nk kutukss je..ala rileks la..dah nama bola..menang kalah tu adat la..tp lain kali jgn sampuk ckp org..
kekeke..ye ye btol..MU BEST...
biase r arsenal dah kne titik ngn mU kn..tu kire xpuas ati la tu kutuk2 MU tu..xpe fhm2..sbr2..hahahaha...
Post a Comment