oh,law & ethics aku banyak ponteng kelas kau sem nie. padan muka aku,pergi lecture minggu nie sekali terus x faham pape.pasnie untuk subject lain pulak wat lah lagi ye izzani T_T
I am who I am.I tried to be girlie girl the best that I can.I like rock music but sometime metal rock,independent is my life but they do not understand my melody.Believe me when I say I try,I tried too.I don't know why they cant see me.I know I'm not pretty enough.Why they see me outwardly not inwardly?I'm thinking and dreaming again,again and again..............................................Why?Because I am who I am.
-Zaidatul Izzani Bt. Zulkiflee,MMU Melaka,Bachelor of Law(Hons)-
10 comments:
jgn slalu pnteng yea~hehehe
ooo monteng yer..nk kene tinju hidong nie
haha awek jgn mls2 okeh!
sampai ati nak tinju idung!!sampai ati!!waaaaaaa
ape....??punteng kelas....??
aiseyhhh.......kne report kat pjabat kadi niyh...bg kawen jep senang...hahahah
hahaha
sesekali xpe...kalo selalu jwbnye???
teeet!!!hahaha..kannn=p
ponteng pastu study sendiri, takpun p mencapub kat lecturer, tanya soklan... hohoho sempat lagi catch up nya !
terbaik!!itulah cara yg selalu diamalkn:D
hepp! x mau ponteng2...nnt atok sebat pakai tali pinggang keledar.....erk!
Post a Comment