aktiviti tika study week.semalam sengaja pakai jersey man utd konon leh bagi semangat tuk belajar, last - last banyak lepak kat tepi library je.hehe.lepak luuu.ada 2 minggu lagi..leh touch up g beb!haha.silalah study awal - awal wahai kawan - kawanku dan juga diriku.ingat, law bukan senang.sape cakap law senang ha?meh aku lastik!
I am who I am.I tried to be girlie girl the best that I can.I like rock music but sometime metal rock,independent is my life but they do not understand my melody.Believe me when I say I try,I tried too.I don't know why they cant see me.I know I'm not pretty enough.Why they see me outwardly not inwardly?I'm thinking and dreaming again,again and again..............................................Why?Because I am who I am.
-Zaidatul Izzani Bt. Zulkiflee,MMU Melaka,Bachelor of Law(Hons)-
20 comments:
wah..
gambar semua havoc..pandai la u edit..hehehe
nnt ajar sy pulak eh
hah betul tuh sapa ckap law tuh senang hahaha
study n gud lux!!!
jgn myesal after dpt result k,
berusaha!!
dr-x pndai edit..x pro g..hehe
qaqa- tau xpe..thnks..yeah,chaiyok!
i love gurl in MU jersey...:)
haha..belambak kot girl minat MU..hehe
mu na.... haiysshhhh..hihihi
ooo..nak carik ah MU nyer jersi baru...kat ropewalk...ahhh...mudah saja LAW....LAWyer burok...hehehhee...e..e...jangan lastik aaa...
nub-hahaha
fadzli-dah loyar buruk pun dok lagu tu jgk
mu??oh tidakk...
*u'll never walk alone...ngeeee
:)
love BARCELONA 60%..!!
love MANCHASTER UNITED 30%..!!
love AC MILAN 10%..!!
love TOTTENHAM HOTSPURS 10%..!! hehe
ade plk main percent2 nie..hahaha
never know that u study law jugakk Q ah aha ha. wish u all da best on ur exam .:))
oh.. ni geng MU eh ni.. hehehe.. anat team chesea!! hehehe
hishh cool gilaaa ^o^
merah banget tuuuuu... hehehhe , merah tu berani.. tapi kenapa tak pakai baju harimau malaya.. hehe
woahhh merah menyala ;D
Xie Xie~!!
u'll never walk alone..
aqila-heeee..thnks
anati-ommaaiigaddd..xnk chelsea;p
syai-thnks
ain-coming soon harimau malaya :)
raji-hehe:)
awex membe ko dlm nie awex membe aku lah..heheh
kocik je dunie ek
hoho
ye ke??haha
Post a Comment